UK university > Brunel University courses > Business And Management (ebusiness Systems)

Brunel University - Business And Management (ebusiness Systems) - fee, intake, duration and ucas code

Business And Management (ebusiness Systems) is a full time course taught by Brunel University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Business And Management (ebusiness Systems) is usually quoted as BSC/BMEBS in Brunel University.

Course Name: Business And Management (ebusiness Systems)
Provider: Brunel University
Course Code: Ng25
Field: BSC/BMEBS

You need to use UCAS when you apply to Business And Management (ebusiness Systems). The course code is Ng25 and provider's code is B84. For more information about Business And Management (ebusiness Systems), please contact the provider Brunel University directly at 01895 265265. For similar courses to Business And Management (ebusiness Systems), please find out at Study Business And Management (ebusiness Systems) in the UK.