UK university > University Of Brighton courses > Outdoor Adventurous Activities

University Of Brighton - Outdoor Adventurous Activities - fee, intake, duration and ucas code

Outdoor Adventurous Activities is a full time course taught by University Of Brighton in the UK. The course is 2 Year Full Time Foundation Degree course, which usually starts in September. Outdoor Adventurous Activities is usually quoted as FDSC/OAA in University Of Brighton.

Course Name: Outdoor Adventurous Activities
Provider: University Of Brighton
Course Code: N891
Duration: 2 Year Full Time Foundation Degree
Field: FDSC/OAA

You need to use UCAS when you apply to Outdoor Adventurous Activities. The course code is N891 and provider's code is B72. For more information about Outdoor Adventurous Activities, please contact the provider University Of Brighton directly at 01273 644644. For similar courses to Outdoor Adventurous Activities, please find out at Study Outdoor Adventurous Activities in the UK.