UK university > Bradford College: An Associate College Of Leeds Metropolitan University courses > Business (human Resources Management)

Bradford College: An Associate College Of Leeds Metropolitan University - Business (human Resources Management) - fee, intake, duration and ucas code

Business (human Resources Management) is a full time course taught by Bradford College: An Associate College Of Leeds Metropolitan University in the UK. The course is 2 Year Full Time Hnd course, which usually starts in September. Business (human Resources Management) is usually quoted as HND/BUSHRM in Bradford College: An Associate College Of Leeds Metropolitan University.

Course Name: Business (human Resources Management)
Provider: Bradford College: An Associate College Of Leeds Metropolitan University
Course Code: 032n
Provider Code: B60
Duration: 2 Year Full Time Hnd
Field: HND/BUSHRM

You need to use UCAS when you apply to Business (human Resources Management). The course code is 032n and provider's code is B60. For more information about Business (human Resources Management), please contact the provider Bradford College: An Associate College Of Leeds Metropolitan University directly at 01274 433333. For similar courses to Business (human Resources Management), please find out at Study Business (human Resources Management) in the UK.