UK university > University Of Westminster courses > Business Studies (professional Accounting)

University Of Westminster - Business Studies (professional Accounting) - fee, intake, duration and ucas code

Business Studies (professional Accounting) is a full time course taught by University Of Westminster in the UK. The course is 4 Year Sandwich Degree course, which usually starts in September. Business Studies (professional Accounting) is usually quoted as BA/BSPA4 in University Of Westminster.

Course Name: Business Studies (professional Accounting)
Provider: University Of Westminster
Course Code: N1n4
Provider Code: W50
Duration: 4 Year Sandwich Degree
Field: BA/BSPA4

You need to use UCAS when you apply to Business Studies (professional Accounting). The course code is N1n4 and provider's code is W50. For more information about Business Studies (professional Accounting), please contact the provider University Of Westminster directly at 020 7911 5000. For similar courses to Business Studies (professional Accounting), please find out at Study Business Studies (professional Accounting) in the UK.