UK university > The University Of Bradford courses > Media Studies With Television

The University Of Bradford - Media Studies With Television - fee, intake, duration and ucas code

Media Studies With Television is a full time course taught by The University Of Bradford in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Media Studies With Television is usually quoted as BA/MST in The University Of Bradford.

Course Name: Media Studies With Television
Provider: The University Of Bradford
Course Code: P301
Field: BA/MST

You need to use UCAS when you apply to Media Studies With Television. The course code is P301 and provider's code is B56. For more information about Media Studies With Television, please contact the provider The University Of Bradford directly at 0800 073 1225. For similar courses to Media Studies With Television, please find out at Study Media Studies With Television in the UK.