UK university > University Of Ulster courses > Computer Games Development

University Of Ulster - Computer Games Development - fee, intake, duration and ucas code

Computer Games Development is a full time course taught by University Of Ulster in the UK. The course is 4 Year Sandwich Degree course, which usually starts in September. Computer Games Development is usually quoted as BENG/COMGD in University Of Ulster.

Course Name: Computer Games Development
Provider: University Of Ulster
Course Code: G453
Provider Code: U20
Duration: 4 Year Sandwich Degree
Field: BENG/COMGD

You need to use UCAS when you apply to Computer Games Development. The course code is G453 and provider's code is U20. For more information about Computer Games Development, please contact the provider University Of Ulster directly at 028 7032 4221. For similar courses to Computer Games Development, please find out at Study Computer Games Development in the UK.