UK university > Thames Valley University courses > Learning Disabilities Nursing

Thames Valley University - Learning Disabilities Nursing - fee, intake, duration and ucas code

Learning Disabilities Nursing is a full time course taught by Thames Valley University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Learning Disabilities Nursing is usually quoted as BSC/LDN in Thames Valley University.

Course Name: Learning Disabilities Nursing
Provider: Thames Valley University
Course Code: B761
Provider Code: T40
Field: BSC/LDN

You need to use UCAS when you apply to Learning Disabilities Nursing. The course code is B761 and provider's code is T40. For more information about Learning Disabilities Nursing, please contact the provider Thames Valley University directly at 0800 036 8888. For similar courses to Learning Disabilities Nursing, please find out at Study Learning Disabilities Nursing in the UK.