UK university > Teesside University courses > Stage And Media Production

Teesside University - Stage And Media Production - fee, intake, duration and ucas code

Stage And Media Production is a full time course taught by Teesside University in the UK. The course is 2 Year Full Time Foundation Degree course, which usually starts in September. Stage And Media Production is usually quoted as FDA/SMP in Teesside University.

Course Name: Stage And Media Production
Provider: Teesside University
Course Code: Wp4h
Provider Code: T20
Duration: 2 Year Full Time Foundation Degree
Field: FDA/SMP

You need to use UCAS when you apply to Stage And Media Production. The course code is Wp4h and provider's code is T20. For more information about Stage And Media Production, please contact the provider Teesside University directly at 01642 218121. For similar courses to Stage And Media Production, please find out at Study Stage And Media Production in the UK.