UK university > Kingston University courses > Aircraft Maintenance Repair And Overhaul

Kingston University - Aircraft Maintenance Repair And Overhaul - fee, intake, duration and ucas code

Aircraft Maintenance Repair And Overhaul is a full time course taught by Kingston University in the UK. The course is 2 Year Full Time Foundation Degree course, which usually starts in September. Aircraft Maintenance Repair And Overhaul is usually quoted as FDENG/AMRO in Kingston University.

Course Name: Aircraft Maintenance Repair And Overhaul
Provider: Kingston University
Course Code: H411
Provider Code: K84
Duration: 2 Year Full Time Foundation Degree
Field: FDENG/AMRO

You need to use UCAS when you apply to Aircraft Maintenance Repair And Overhaul. The course code is H411 and provider's code is K84. For more information about Aircraft Maintenance Repair And Overhaul, please contact the provider Kingston University directly at 0844 8552177. For similar courses to Aircraft Maintenance Repair And Overhaul, please find out at Study Aircraft Maintenance Repair And Overhaul in the UK.