UK university > Glasgow Caledonian University courses > Interactive Media Development

Glasgow Caledonian University - Interactive Media Development - fee, intake, duration and ucas code

Interactive Media Development is a full time course taught by Glasgow Caledonian University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Interactive Media Development is usually quoted as BSC/IMD in Glasgow Caledonian University.

Course Name: Interactive Media Development
Provider: Glasgow Caledonian University
Course Code: G440
Provider Code: G42
Field: BSC/IMD

You need to use UCAS when you apply to Interactive Media Development. The course code is G440 and provider's code is G42. For more information about Interactive Media Development, please contact the provider Glasgow Caledonian University directly at 0141 331 3000. For similar courses to Interactive Media Development, please find out at Study Interactive Media Development in the UK.