UK university > Glasgow Caledonian University courses > Computer Games (design)

Glasgow Caledonian University - Computer Games (design) - fee, intake, duration and ucas code

Computer Games (design) is a full time course taught by Glasgow Caledonian University in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Computer Games (design) is usually quoted as BSC/CGD4 in Glasgow Caledonian University.

Course Name: Computer Games (design)
Provider: Glasgow Caledonian University
Course Code: Gwk2
Provider Code: G42
Field: BSC/CGD4

You need to use UCAS when you apply to Computer Games (design). The course code is Gwk2 and provider's code is G42. For more information about Computer Games (design), please contact the provider Glasgow Caledonian University directly at 0141 331 3000. For similar courses to Computer Games (design), please find out at Study Computer Games (design) in the UK.