UK university > Edinburgh Napier University courses > Business Studies With Human Resource Management

Edinburgh Napier University - Business Studies With Human Resource Management - fee, intake, duration and ucas code

Business Studies With Human Resource Management is a full time course taught by Edinburgh Napier University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Business Studies With Human Resource Management is usually quoted as BA/BSTHRM in Edinburgh Napier University.

Course Name: Business Studies With Human Resource Management
Provider: Edinburgh Napier University
Course Code: N600
Provider Code: E59
Field: BA/BSTHRM

You need to use UCAS when you apply to Business Studies With Human Resource Management. The course code is N600 and provider's code is E59. For more information about Business Studies With Human Resource Management, please contact the provider Edinburgh Napier University directly at +44 (0)8452 60 60 40. For similar courses to Business Studies With Human Resource Management, please find out at Study Business Studies With Human Resource Management in the UK.