UK university > Durham University courses > Computing (european Studies)

Durham University - Computing (european Studies) - fee, intake, duration and ucas code

Computing (european Studies) is a full time course taught by Durham University in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in October. Computing (european Studies) is usually quoted as BSC/CEUS in Durham University.

Course Name: Computing (european Studies)
Provider: Durham University
Course Code: G404
Provider Code: D86
Intake: October
Field: BSC/CEUS

You need to use UCAS when you apply to Computing (european Studies). The course code is G404 and provider's code is D86. For more information about Computing (european Studies), please contact the provider Durham University directly at 0191 334 2000. For similar courses to Computing (european Studies), please find out at Study Computing (european Studies) in the UK.