UK university > University Of Cumbria courses > Sport Studies (physical Activity & Sports Dev)

University Of Cumbria - Sport Studies (physical Activity & Sports Dev) - fee, intake, duration and ucas code

Sport Studies (physical Activity & Sports Dev) is a full time course taught by University Of Cumbria in the UK. The course is 4 Year Sandwich Degree course, which usually starts in September. Sport Studies (physical Activity & Sports Dev) is usually quoted as BA/SSPASD4 in University Of Cumbria.

Course Name: Sport Studies (physical Activity & Sports Dev)
Provider: University Of Cumbria
Course Code: C611
Provider Code: C99
Duration: 4 Year Sandwich Degree
Field: BA/SSPASD4

You need to use UCAS when you apply to Sport Studies (physical Activity & Sports Dev). The course code is C611 and provider's code is C99. For more information about Sport Studies (physical Activity & Sports Dev), please contact the provider University Of Cumbria directly at 01228 616234. For similar courses to Sport Studies (physical Activity & Sports Dev), please find out at Study Sport Studies (physical Activity & Sports Dev) in the UK.