UK university > University Of Bedfordshire courses > Nursing Studies (top Up)

University Of Bedfordshire - Nursing Studies (top Up) - fee, intake, duration and ucas code

Nursing Studies (top Up) is a full time course taught by University Of Bedfordshire in the UK. The course is 1 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Nursing Studies (top Up) is usually quoted as BSC/NS1 in University Of Bedfordshire.

Course Name: Nursing Studies (top Up)
Provider: University Of Bedfordshire
Course Code: B700
Field: BSC/NS1

You need to use UCAS when you apply to Nursing Studies (top Up). The course code is B700 and provider's code is B22. For more information about Nursing Studies (top Up), please contact the provider University Of Bedfordshire directly at 01582 489286. For similar courses to Nursing Studies (top Up), please find out at Study Nursing Studies (top Up) in the UK.