UK university > University Of St Andrews courses > Middle East Studies Modern History

University Of St Andrews - Middle East Studies Modern History - fee, intake, duration and ucas code

Middle East Studies Modern History is a full time course taught by University Of St Andrews in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Middle East Studies Modern History is usually quoted as MA/MESMOH in University Of St Andrews.

Course Name: Middle East Studies Modern History
Provider: University Of St Andrews
Course Code: Vt16
Provider Code: S36
Field: MA/MESMOH

You need to use UCAS when you apply to Middle East Studies Modern History. The course code is Vt16 and provider's code is S36. For more information about Middle East Studies Modern History, please contact the provider University Of St Andrews directly at 01334 462150. For similar courses to Middle East Studies Modern History, please find out at Study Middle East Studies Modern History in the UK.