UK university > Thames Valley University courses > Comp Approaches To Health (massage & Reflex)

Thames Valley University - Comp Approaches To Health (massage & Reflex) - fee, intake, duration and ucas code

Comp Approaches To Health (massage & Reflex) is a full time course taught by Thames Valley University in the UK. The course is 1 Year Full Time Cert He course, which usually starts in September. Comp Approaches To Health (massage & Reflex) is usually quoted as CERTHE/BMR in Thames Valley University.

Course Name: Comp Approaches To Health (massage & Reflex)
Provider: Thames Valley University
Course Code: B346
Provider Code: T40
Duration: 1 Year Full Time Cert He
Field: CERTHE/BMR

You need to use UCAS when you apply to Comp Approaches To Health (massage & Reflex). The course code is B346 and provider's code is T40. For more information about Comp Approaches To Health (massage & Reflex), please contact the provider Thames Valley University directly at 0800 036 8888. For similar courses to Comp Approaches To Health (massage & Reflex), please find out at Study Comp Approaches To Health (massage & Reflex) in the UK.