UK university > Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University courses > Travel And Tourism Management

Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University - Travel And Tourism Management - fee, intake, duration and ucas code

Travel And Tourism Management is a full time course taught by Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University in the UK. The course is 2 Year Full Time Foundation Degree course, which usually starts in September. Travel And Tourism Management is usually quoted as FDA/TTMGT in Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University.

Course Name: Travel And Tourism Management
Provider: Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University
Course Code: N800
Duration: 2 Year Full Time Foundation Degree
Field: FDA/TTMGT

You need to use UCAS when you apply to Travel And Tourism Management. The course code is N800 and provider's code is B41. For more information about Travel And Tourism Management, please contact the provider Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University directly at 01253 504346. For similar courses to Travel And Tourism Management, please find out at Study Travel And Tourism Management in the UK.