UK university > Teesside University courses > Psychology And Education Studies

Teesside University - Psychology And Education Studies - fee, intake, duration and ucas code

Psychology And Education Studies is a full time course taught by Teesside University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Psychology And Education Studies is usually quoted as BSC/PES in Teesside University.

Course Name: Psychology And Education Studies
Provider: Teesside University
Course Code: Cx83
Provider Code: T20
Field: BSC/PES

You need to use UCAS when you apply to Psychology And Education Studies. The course code is Cx83 and provider's code is T20. For more information about Psychology And Education Studies, please contact the provider Teesside University directly at 01642 218121. For similar courses to Psychology And Education Studies, please find out at Study Psychology And Education Studies in the UK.