UK university > Teesside University courses > Operating Department Practice

Teesside University - Operating Department Practice - fee, intake, duration and ucas code

Operating Department Practice is a full time course taught by Teesside University in the UK. The course is 2 Year Full Time Dip He course, which usually starts in September. Operating Department Practice is usually quoted as DIPHE/ODP in Teesside University.

Course Name: Operating Department Practice
Provider: Teesside University
Course Code: B991
Provider Code: T20
Duration: 2 Year Full Time Dip He
Field: DIPHE/ODP

You need to use UCAS when you apply to Operating Department Practice. The course code is B991 and provider's code is T20. For more information about Operating Department Practice, please contact the provider Teesside University directly at 01642 218121. For similar courses to Operating Department Practice, please find out at Study Operating Department Practice in the UK.