UK university > Teesside University courses > Nursing Studies (mental Health)pre Registration

Teesside University - Nursing Studies (mental Health)pre Registration - fee, intake, duration and ucas code

Nursing Studies (mental Health)pre Registration is a full time course taught by Teesside University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Nursing Studies (mental Health)pre Registration is usually quoted as BSC/NURMH in Teesside University.

Course Name: Nursing Studies (mental Health)pre Registration
Provider: Teesside University
Course Code: B702
Provider Code: T20
Field: BSC/NURMH

You need to use UCAS when you apply to Nursing Studies (mental Health)pre Registration. The course code is B702 and provider's code is T20. For more information about Nursing Studies (mental Health)pre Registration, please contact the provider Teesside University directly at 01642 218121. For similar courses to Nursing Studies (mental Health)pre Registration, please find out at Study Nursing Studies (mental Health)pre Registration in the UK.