UK university > Teesside University courses > Nursing Studies (adult) (pre Registration)

Teesside University - Nursing Studies (adult) (pre Registration) - fee, intake, duration and ucas code

Nursing Studies (adult) (pre Registration) is a full time course taught by Teesside University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Nursing Studies (adult) (pre Registration) is usually quoted as BSC/NURA in Teesside University.

Course Name: Nursing Studies (adult) (pre Registration)
Provider: Teesside University
Course Code: B700
Provider Code: T20
Field: BSC/NURA

You need to use UCAS when you apply to Nursing Studies (adult) (pre Registration). The course code is B700 and provider's code is T20. For more information about Nursing Studies (adult) (pre Registration), please contact the provider Teesside University directly at 01642 218121. For similar courses to Nursing Studies (adult) (pre Registration), please find out at Study Nursing Studies (adult) (pre Registration) in the UK.