UK university > Teesside University courses > Multimedia Journalism Professional Practice

Teesside University - Multimedia Journalism Professional Practice - fee, intake, duration and ucas code

Multimedia Journalism Professional Practice is a full time course taught by Teesside University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Multimedia Journalism Professional Practice is usually quoted as BA/MJPP in Teesside University.

Course Name: Multimedia Journalism Professional Practice
Provider: Teesside University
Course Code: P502
Provider Code: T20
Field: BA/MJPP

You need to use UCAS when you apply to Multimedia Journalism Professional Practice. The course code is P502 and provider's code is T20. For more information about Multimedia Journalism Professional Practice, please contact the provider Teesside University directly at 01642 218121. For similar courses to Multimedia Journalism Professional Practice, please find out at Study Multimedia Journalism Professional Practice in the UK.