UK university > Teesside University courses > Midwifery (pre Registration)

Teesside University - Midwifery (pre Registration) - fee, intake, duration and ucas code

Midwifery (pre Registration) is a full time course taught by Teesside University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Midwifery (pre Registration) is usually quoted as BSC/MWIF in Teesside University.

Course Name: Midwifery (pre Registration)
Provider: Teesside University
Course Code: B720
Provider Code: T20
Field: BSC/MWIF

You need to use UCAS when you apply to Midwifery (pre Registration). The course code is B720 and provider's code is T20. For more information about Midwifery (pre Registration), please contact the provider Teesside University directly at 01642 218121. For similar courses to Midwifery (pre Registration), please find out at Study Midwifery (pre Registration) in the UK.