UK university > Teesside University courses > Journalism And News Practice

Teesside University - Journalism And News Practice - fee, intake, duration and ucas code

Journalism And News Practice is a full time course taught by Teesside University in the UK. The course is 1 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Journalism And News Practice is usually quoted as BA/JNP in Teesside University.

Course Name: Journalism And News Practice
Provider: Teesside University
Course Code: P590
Provider Code: T20
Field: BA/JNP

You need to use UCAS when you apply to Journalism And News Practice. The course code is P590 and provider's code is T20. For more information about Journalism And News Practice, please contact the provider Teesside University directly at 01642 218121. For similar courses to Journalism And News Practice, please find out at Study Journalism And News Practice in the UK.