UK university > Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University courses > Professional Practice Sport & Rehab Therapies

Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University - Professional Practice Sport & Rehab Therapies - fee, intake, duration and ucas code

Professional Practice Sport & Rehab Therapies is a full time course taught by Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University in the UK. The course is 2 Year Full Time Foundation Degree course, which usually starts in September. Professional Practice Sport & Rehab Therapies is usually quoted as FDSC/PPSRT in Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University.

Course Name: Professional Practice Sport & Rehab Therapies
Provider: Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University
Course Code: Cb69
Duration: 2 Year Full Time Foundation Degree
Field: FDSC/PPSRT

You need to use UCAS when you apply to Professional Practice Sport & Rehab Therapies. The course code is Cb69 and provider's code is B41. For more information about Professional Practice Sport & Rehab Therapies, please contact the provider Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University directly at 01253 504346. For similar courses to Professional Practice Sport & Rehab Therapies, please find out at Study Professional Practice Sport & Rehab Therapies in the UK.