UK university > Teesside University courses > Fitness Instruction And Sports Massage

Teesside University - Fitness Instruction And Sports Massage - fee, intake, duration and ucas code

Fitness Instruction And Sports Massage is a full time course taught by Teesside University in the UK. The course is 2 Year Full Time Foundation Degree course, which usually starts in September. Fitness Instruction And Sports Massage is usually quoted as FDSC/FISM in Teesside University.

Course Name: Fitness Instruction And Sports Massage
Provider: Teesside University
Course Code: C603
Provider Code: T20
Duration: 2 Year Full Time Foundation Degree
Field: FDSC/FISM

You need to use UCAS when you apply to Fitness Instruction And Sports Massage. The course code is C603 and provider's code is T20. For more information about Fitness Instruction And Sports Massage, please contact the provider Teesside University directly at 01642 218121. For similar courses to Fitness Instruction And Sports Massage, please find out at Study Fitness Instruction And Sports Massage in the UK.