UK university > Teesside University courses > Extended Science (preliminary Course)

Teesside University - Extended Science (preliminary Course) - fee, intake, duration and ucas code

Extended Science (preliminary Course) is a full time course taught by Teesside University in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in Cfg0. Extended Science (preliminary Course) is usually quoted as SEPTEMBER in Teesside University.

Course Name: Extended Science (preliminary Course)
Provider: Teesside University
Course Code: T20
Provider Code: 5 Year Sandwich Degree
Intake: Cfg0
Field: SEPTEMBER

You need to use UCAS when you apply to Extended Science (preliminary Course). The course code is T20 and provider's code is 5 Year Sandwich Degree. For more information about Extended Science (preliminary Course), please contact the provider Teesside University directly at Bsc/e. For similar courses to Extended Science (preliminary Course), please find out at Study Extended Science (preliminary Course) in the UK.