UK university > Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University courses > Professional Practice Early Years

Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University - Professional Practice Early Years - fee, intake, duration and ucas code

Professional Practice Early Years is a full time course taught by Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University in the UK. The course is 2 Year Full Time Foundation Degree course, which usually starts in September. Professional Practice Early Years is usually quoted as FDSC/PPEY in Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University.

Course Name: Professional Practice Early Years
Provider: Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University
Course Code: L520
Duration: 2 Year Full Time Foundation Degree
Field: FDSC/PPEY

You need to use UCAS when you apply to Professional Practice Early Years. The course code is L520 and provider's code is B41. For more information about Professional Practice Early Years, please contact the provider Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University directly at 01253 504346. For similar courses to Professional Practice Early Years, please find out at Study Professional Practice Early Years in the UK.