UK university > Teesside University courses > Computing (software Development)

Teesside University - Computing (software Development) - fee, intake, duration and ucas code

Computing (software Development) is a full time course taught by Teesside University in the UK. The course is 2 Year Full Time Hnd course, which usually starts in September. Computing (software Development) is usually quoted as HND/CSD in Teesside University.

Course Name: Computing (software Development)
Provider: Teesside University
Course Code: 016g
Provider Code: T20
Duration: 2 Year Full Time Hnd
Field: HND/CSD

You need to use UCAS when you apply to Computing (software Development). The course code is 016g and provider's code is T20. For more information about Computing (software Development), please contact the provider Teesside University directly at 01642 218121. For similar courses to Computing (software Development), please find out at Study Computing (software Development) in the UK.