UK university > Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University courses > Fine Art And Professional Practice

Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University - Fine Art And Professional Practice - fee, intake, duration and ucas code

Fine Art And Professional Practice is a full time course taught by Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Fine Art And Professional Practice is usually quoted as BA/FAPP in Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University.

Course Name: Fine Art And Professional Practice
Provider: Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University
Course Code: W100
Field: BA/FAPP

You need to use UCAS when you apply to Fine Art And Professional Practice. The course code is W100 and provider's code is B41. For more information about Fine Art And Professional Practice, please contact the provider Blackpool And The Fylde College An Associate College Of Lancaster University directly at 01253 504346. For similar courses to Fine Art And Professional Practice, please find out at Study Fine Art And Professional Practice in the UK.