UK university > Bishop Grosseteste University College Lincoln courses > Professional Studies In Education (top Up)

Bishop Grosseteste University College Lincoln - Professional Studies In Education (top Up) - fee, intake, duration and ucas code

Professional Studies In Education (top Up) is a full time course taught by Bishop Grosseteste University College Lincoln in the UK. The course is 1 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Professional Studies In Education (top Up) is usually quoted as BA/PSED in Bishop Grosseteste University College Lincoln.

Course Name: Professional Studies In Education (top Up)
Provider: Bishop Grosseteste University College Lincoln
Course Code: X300
Field: BA/PSED

You need to use UCAS when you apply to Professional Studies In Education (top Up). The course code is X300 and provider's code is B38. For more information about Professional Studies In Education (top Up), please contact the provider Bishop Grosseteste University College Lincoln directly at 01522 583658. For similar courses to Professional Studies In Education (top Up), please find out at Study Professional Studies In Education (top Up) in the UK.