UK university > Bishop Grosseteste University College Lincoln courses > Primary Range (3 Years)

Bishop Grosseteste University College Lincoln - Primary Range (3 Years) - fee, intake, duration and ucas code

Primary Range (3 Years) is a full time course taught by Bishop Grosseteste University College Lincoln in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Primary Range (3 Years) is usually quoted as BA/PRIMQTS in Bishop Grosseteste University College Lincoln.

Course Name: Primary Range (3 Years)
Provider: Bishop Grosseteste University College Lincoln
Course Code: X120
Field: BA/PRIMQTS

You need to use UCAS when you apply to Primary Range (3 Years). The course code is X120 and provider's code is B38. For more information about Primary Range (3 Years), please contact the provider Bishop Grosseteste University College Lincoln directly at 01522 583658. For similar courses to Primary Range (3 Years), please find out at Study Primary Range (3 Years) in the UK.