UK university > Bishop Grosseteste University College Lincoln courses > Learning Practitioners

Bishop Grosseteste University College Lincoln - Learning Practitioners - fee, intake, duration and ucas code

Learning Practitioners is a full time course taught by Bishop Grosseteste University College Lincoln in the UK. The course is 2 Year Full Time Foundation Degree course, which usually starts in September. Learning Practitioners is usually quoted as FDA/LP in Bishop Grosseteste University College Lincoln.

Course Name: Learning Practitioners
Provider: Bishop Grosseteste University College Lincoln
Course Code: X900
Duration: 2 Year Full Time Foundation Degree
Field: FDA/LP

You need to use UCAS when you apply to Learning Practitioners. The course code is X900 and provider's code is B38. For more information about Learning Practitioners, please contact the provider Bishop Grosseteste University College Lincoln directly at 01522 583658. For similar courses to Learning Practitioners, please find out at Study Learning Practitioners in the UK.