UK university > Bishop Grosseteste University College Lincoln courses > Heritage Studies

Bishop Grosseteste University College Lincoln - Heritage Studies - fee, intake, duration and ucas code

Heritage Studies is a full time course taught by Bishop Grosseteste University College Lincoln in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Heritage Studies is usually quoted as BA/HERST in Bishop Grosseteste University College Lincoln.

Course Name: Heritage Studies
Provider: Bishop Grosseteste University College Lincoln
Course Code: V100
Field: BA/HERST

You need to use UCAS when you apply to Heritage Studies. The course code is V100 and provider's code is B38. For more information about Heritage Studies, please contact the provider Bishop Grosseteste University College Lincoln directly at 01522 583658. For similar courses to Heritage Studies, please find out at Study Heritage Studies in the UK.