UK university > Bishop Grosseteste University College Lincoln courses > Education Studies/theology

Bishop Grosseteste University College Lincoln - Education Studies/theology - fee, intake, duration and ucas code

Education Studies/theology is a full time course taught by Bishop Grosseteste University College Lincoln in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Education Studies/theology is usually quoted as BA/EDT in Bishop Grosseteste University College Lincoln.

Course Name: Education Studies/theology
Provider: Bishop Grosseteste University College Lincoln
Course Code: X1v6
Field: BA/EDT

You need to use UCAS when you apply to Education Studies/theology. The course code is X1v6 and provider's code is B38. For more information about Education Studies/theology, please contact the provider Bishop Grosseteste University College Lincoln directly at 01522 583658. For similar courses to Education Studies/theology, please find out at Study Education Studies/theology in the UK.