UK university > Bishop Grosseteste University College Lincoln courses > Early Childhood Studies

Bishop Grosseteste University College Lincoln - Early Childhood Studies - fee, intake, duration and ucas code

Early Childhood Studies is a full time course taught by Bishop Grosseteste University College Lincoln in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Early Childhood Studies is usually quoted as BA/ESEC in Bishop Grosseteste University College Lincoln.

Course Name: Early Childhood Studies
Provider: Bishop Grosseteste University College Lincoln
Course Code: X311
Field: BA/ESEC

You need to use UCAS when you apply to Early Childhood Studies. The course code is X311 and provider's code is B38. For more information about Early Childhood Studies, please contact the provider Bishop Grosseteste University College Lincoln directly at 01522 583658. For similar courses to Early Childhood Studies, please find out at Study Early Childhood Studies in the UK.