UK university > Staffordshire University courses > Entrepreneurship In Moving Image

Staffordshire University - Entrepreneurship In Moving Image - fee, intake, duration and ucas code

Entrepreneurship In Moving Image is a full time course taught by Staffordshire University in the UK. The course is 1 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Entrepreneurship In Moving Image is usually quoted as BA/EMI1 in Staffordshire University.

Course Name: Entrepreneurship In Moving Image
Provider: Staffordshire University
Course Code: W691
Provider Code: S72
Field: BA/EMI1

You need to use UCAS when you apply to Entrepreneurship In Moving Image. The course code is W691 and provider's code is S72. For more information about Entrepreneurship In Moving Image, please contact the provider Staffordshire University directly at 01782 292753. For similar courses to Entrepreneurship In Moving Image, please find out at Study Entrepreneurship In Moving Image in the UK.