UK university > South East Essex College (partner Of The University Of Essex) courses > Games Development And Digital Imaging

South East Essex College (partner Of The University Of Essex) - Games Development And Digital Imaging - fee, intake, duration and ucas code

Games Development And Digital Imaging is a full time course taught by South East Essex College (partner Of The University Of Essex) in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Games Development And Digital Imaging is usually quoted as BA/GDDI in South East Essex College (partner Of The University Of Essex).

Course Name: Games Development And Digital Imaging
Provider: South East Essex College (partner Of The University Of Essex)
Course Code: Wg24
Provider Code: S43
Field: BA/GDDI

You need to use UCAS when you apply to Games Development And Digital Imaging. The course code is Wg24 and provider's code is S43. For more information about Games Development And Digital Imaging, please contact the provider South East Essex College (partner Of The University Of Essex) directly at 01702 220500. For similar courses to Games Development And Digital Imaging, please find out at Study Games Development And Digital Imaging in the UK.