UK university > Southampton Solent University courses > Computer Games Development

Southampton Solent University - Computer Games Development - fee, intake, duration and ucas code

Computer Games Development is a full time course taught by Southampton Solent University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Computer Games Development is usually quoted as BSC/CGD in Southampton Solent University.

Course Name: Computer Games Development
Provider: Southampton Solent University
Course Code: G614
Provider Code: S30
Field: BSC/CGD

You need to use UCAS when you apply to Computer Games Development. The course code is G614 and provider's code is S30. For more information about Computer Games Development, please contact the provider Southampton Solent University directly at +44 (0) 23 8031 9039. For similar courses to Computer Games Development, please find out at Study Computer Games Development in the UK.