UK university > University Of Southampton courses > Medicine Widening Access (6 Yr) Incl Fdn Yr 0

University Of Southampton - Medicine Widening Access (6 Yr) Incl Fdn Yr 0 - fee, intake, duration and ucas code

Medicine Widening Access (6 Yr) Incl Fdn Yr 0 is a full time course taught by University Of Southampton in the UK. The course is 6 Year Full Time Degree course, which usually starts in October. Medicine Widening Access (6 Yr) Incl Fdn Yr 0 is usually quoted as BM6/MED in University Of Southampton.

Course Name: Medicine Widening Access (6 Yr) Incl Fdn Yr 0
Provider: University Of Southampton
Course Code: A102
Provider Code: S27
Intake: October
Field: BM6/MED

You need to use UCAS when you apply to Medicine Widening Access (6 Yr) Incl Fdn Yr 0. The course code is A102 and provider's code is S27. For more information about Medicine Widening Access (6 Yr) Incl Fdn Yr 0, please contact the provider University Of Southampton directly at 023 8059 4732. For similar courses to Medicine Widening Access (6 Yr) Incl Fdn Yr 0, please find out at Study Medicine Widening Access (6 Yr) Incl Fdn Yr 0 in the UK.