UK university > Sheffield Hallam University courses > Contemporary Media Art

Sheffield Hallam University - Contemporary Media Art - fee, intake, duration and ucas code

Contemporary Media Art is a full time course taught by Sheffield Hallam University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Contemporary Media Art is usually quoted as BA/CMA in Sheffield Hallam University.

Course Name: Contemporary Media Art
Provider: Sheffield Hallam University
Course Code: W690
Provider Code: S21
Field: BA/CMA

You need to use UCAS when you apply to Contemporary Media Art. The course code is W690 and provider's code is S21. For more information about Contemporary Media Art, please contact the provider Sheffield Hallam University directly at 0114 225 5555. For similar courses to Contemporary Media Art, please find out at Study Contemporary Media Art in the UK.