UK university > University Of Plymouth courses > Marine Studies (navigation)

University Of Plymouth - Marine Studies (navigation) - fee, intake, duration and ucas code

Marine Studies (navigation) is a full time course taught by University Of Plymouth in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Marine Studies (navigation) is usually quoted as BSC/MSNAV in University Of Plymouth.

Course Name: Marine Studies (navigation)
Provider: University Of Plymouth
Course Code: J615
Provider Code: P60
Field: BSC/MSNAV

You need to use UCAS when you apply to Marine Studies (navigation). The course code is J615 and provider's code is P60. For more information about Marine Studies (navigation), please contact the provider University Of Plymouth directly at 01752 588037. For similar courses to Marine Studies (navigation), please find out at Study Marine Studies (navigation) in the UK.