UK university > Middlesex University courses > Professional Practice In Art And Design

Middlesex University - Professional Practice In Art And Design - fee, intake, duration and ucas code

Professional Practice In Art And Design is a full time course taught by Middlesex University in the UK. The course is 2 Year Full Time Foundation Degree course, which usually starts in September. Professional Practice In Art And Design is usually quoted as FDA/PPAD in Middlesex University.

Course Name: Professional Practice In Art And Design
Provider: Middlesex University
Course Code: Ww12
Provider Code: M80
Duration: 2 Year Full Time Foundation Degree
Field: FDA/PPAD

You need to use UCAS when you apply to Professional Practice In Art And Design. The course code is Ww12 and provider's code is M80. For more information about Professional Practice In Art And Design, please contact the provider Middlesex University directly at 020 8411 5555. For similar courses to Professional Practice In Art And Design, please find out at Study Professional Practice In Art And Design in the UK.