UK university > Middlesex University courses > Fashion Jewellery And Accessories

Middlesex University - Fashion Jewellery And Accessories - fee, intake, duration and ucas code

Fashion Jewellery And Accessories is a full time course taught by Middlesex University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Fashion Jewellery And Accessories is usually quoted as BA/FASH J in Middlesex University.

Course Name: Fashion Jewellery And Accessories
Provider: Middlesex University
Course Code: Ww2t
Provider Code: M80
Field: BA/FASH J

You need to use UCAS when you apply to Fashion Jewellery And Accessories. The course code is Ww2t and provider's code is M80. For more information about Fashion Jewellery And Accessories, please contact the provider Middlesex University directly at 020 8411 5555. For similar courses to Fashion Jewellery And Accessories, please find out at Study Fashion Jewellery And Accessories in the UK.