UK university > Middlesex University courses > Development Studies With Social Science

Middlesex University - Development Studies With Social Science - fee, intake, duration and ucas code

Development Studies With Social Science is a full time course taught by Middlesex University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Development Studies With Social Science is usually quoted as BA/DEVSSCI in Middlesex University.

Course Name: Development Studies With Social Science
Provider: Middlesex University
Course Code: L9l3
Provider Code: M80
Field: BA/DEVSSCI

You need to use UCAS when you apply to Development Studies With Social Science. The course code is L9l3 and provider's code is M80. For more information about Development Studies With Social Science, please contact the provider Middlesex University directly at 020 8411 5555. For similar courses to Development Studies With Social Science, please find out at Study Development Studies With Social Science in the UK.