UK university > Middlesex University courses > Complementary Health Sciences (ayurveda)

Middlesex University - Complementary Health Sciences (ayurveda) - fee, intake, duration and ucas code

Complementary Health Sciences (ayurveda) is a full time course taught by Middlesex University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Complementary Health Sciences (ayurveda) is usually quoted as BSC/CMPHSA in Middlesex University.

Course Name: Complementary Health Sciences (ayurveda)
Provider: Middlesex University
Course Code: B340
Provider Code: M80
Field: BSC/CMPHSA

You need to use UCAS when you apply to Complementary Health Sciences (ayurveda). The course code is B340 and provider's code is M80. For more information about Complementary Health Sciences (ayurveda), please contact the provider Middlesex University directly at 020 8411 5555. For similar courses to Complementary Health Sciences (ayurveda), please find out at Study Complementary Health Sciences (ayurveda) in the UK.