UK university > Middlesex University courses > Business And Business Economics

Middlesex University - Business And Business Economics - fee, intake, duration and ucas code

Business And Business Economics is a full time course taught by Middlesex University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Business And Business Economics is usually quoted as BA/BUSBEC in Middlesex University.

Course Name: Business And Business Economics
Provider: Middlesex University
Course Code: Nl11
Provider Code: M80
Field: BA/BUSBEC

You need to use UCAS when you apply to Business And Business Economics. The course code is Nl11 and provider's code is M80. For more information about Business And Business Economics, please contact the provider Middlesex University directly at 020 8411 5555. For similar courses to Business And Business Economics, please find out at Study Business And Business Economics in the UK.