UK university > Loughborough University courses > Science And Eng Foundation Studies (4/5 Yrs)

Loughborough University - Science And Eng Foundation Studies (4/5 Yrs) - fee, intake, duration and ucas code

Science And Eng Foundation Studies (4/5 Yrs) is a full time course taught by Loughborough University in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in October. Science And Eng Foundation Studies (4/5 Yrs) is usually quoted as BSC/SEF in Loughborough University.

Course Name: Science And Eng Foundation Studies (4/5 Yrs)
Provider: Loughborough University
Course Code: Hf19
Provider Code: L79
Intake: October
Field: BSC/SEF

You need to use UCAS when you apply to Science And Eng Foundation Studies (4/5 Yrs). The course code is Hf19 and provider's code is L79. For more information about Science And Eng Foundation Studies (4/5 Yrs), please contact the provider Loughborough University directly at 01509 223522. For similar courses to Science And Eng Foundation Studies (4/5 Yrs), please find out at Study Science And Eng Foundation Studies (4/5 Yrs) in the UK.