UK university > London Metropolitan University courses > Consumer Studies And Forensic Science

London Metropolitan University - Consumer Studies And Forensic Science - fee, intake, duration and ucas code

Consumer Studies And Forensic Science is a full time course taught by London Metropolitan University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Consumer Studies And Forensic Science is usually quoted as MOD/CSFSC in London Metropolitan University.

Course Name: Consumer Studies And Forensic Science
Provider: London Metropolitan University
Course Code: Df64
Provider Code: L68
Field: MOD/CSFSC

You need to use UCAS when you apply to Consumer Studies And Forensic Science. The course code is Df64 and provider's code is L68. For more information about Consumer Studies And Forensic Science, please contact the provider London Metropolitan University directly at 020 7133 4200. For similar courses to Consumer Studies And Forensic Science, please find out at Study Consumer Studies And Forensic Science in the UK.